Vietnam-Hoan Kiem Lake

by - 07:24

Nak pergi kat sini lah,jarak tasik ni dengan APT Guest House agak jauh. Kalau jalan kaki memang sampai tapi peluh membasahi bajulah,so lebih baik sewa motor dan rempit sekeliling bandar Hanoi ni...Kalau anda cari dalam internet tasik ni lah paling popular dan selalu pelancong datang tengok...bak kata orang tak sah kalau tak ke mari.

Ini lah pemandangan kesesakan motorsikal yang saya rakamkan ketika perjalanan ke Ho Kiem Lake.Hon usah cakap lah memang memekakkan telinga,macam kalau kita ke Indonesia hon asyik berbunyi je....begitu jugalah kat sini.Kalau di Malaysia bunyi HON menandakan something wrong adalah yang tak kena tu..kat sini bunyi hon adalah bunyi biasa di jalan raya.

You May Also Like

2 comments

  1. Assalamualaikum... Salam ziarah dari sahabat.. nice blog n good entry..

    Sedikit tips dan info buat teman2 bloggers.. perkara remeh yg kita kurang perasan dan tutor 4 the latest read more.. tengok jgn x tengok.. sila klik disini
    Semoga bermanfaat insyaAllah.."Sebaik-baik manusia ialah orang yang dapat memberi manfaat kepada orang lain"(Hadis riwayat Al-Qudhi).

    "SAMPAIKAN WALAU SATU AYAT"

    P/S: Sedikit perkongsian dan renungan buat sahabat dan diri sendiri dari hamba yang hina jua serba kekurangan ini... sila klik
    DISINI

    "Sesungguhnya yang paling ditakutkan daripada apa yang aku takutkan menimpa kalian adalah asy syirkul ashghar (syirik kecil). Sahabat bertanya: "Apakah dimaksudkan syirik kecil itu? Baginda menjawab: Riak." (Hadis riwayat Imam Ahmad).
    Wallahualam.

    "Demi masa. Sesungguhnya manusia dalam kerugian. Melainkan mereka yang beriman dan beramal soleh serta saling menasihati untuk kebenaran dan saling menasihati untuk kesabaran". - Surah Al-Asr:1-3.

    blog anda bagus dan bermanfaat...!!! Teruskan menulis.. Semoga sejahtera dan semoga sentiasa diberi keberkatan.. wassalam.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih BUJANG SUSAH,saya masih belajar menulis blog,insyaalah akan cuba dan terus mencuba memperbaiki penulisan blog saya.

    ReplyDelete